מנהרת תשתית רב מערכתית Multi System Utility Tunnel

INPROJECT  מוכרת כפורצת דרך בנושא מנהרות תשתית בישראל ומקיימת קשרים מקצועיים וקשרי עבודה עם רשויות וחברות ברחבי העולם .

החברה בעלת ניסיון רב וייחודי , מוכרת ע"י הרשויות העירוניות והממשלתיות, בארץ כמו גם בחו"ל. מומחיות זו כוללת ניהול תכנון וביצוע המנהרה. ניהול התכנון הינו מורכב במיוחד ודורש חשיבה יצירתית ומתגמשת בהתאם לתנאי השטח השונים וצוות תכנון רב מערכתי.

מנהרת תשתית רב מערכתית – Multi System Utility Tunnel MUT, 
הינה מבנה תת קרקעי הכולל קווי תשתית שונים ומאפשר הקמה, תחזוקה, גישה ניטור והחלפה של קו התשתית ללא צורך בחפירה נוספת.
המנהרות כוללות מסדרונות שירות המאפשרים גישה לאנשים או ציוד וניתן להוליך בהן חומרים אנרגיה ותקשורת באמצעות קווים, צינורות וכבלים המתוכננים ומופעלים באופן משולב.

שיטה זו מאפשרת הנחת תשתיות מסוגים שונים בתוך מנהרה משותפת, לרבות: קווי חשמל (בכל סוגי המתח) טלפוניה ותקשורת, צינורות מים וגז, ביוב, תשתיות למערכת רמזורים, סיבים אופטיים, מערכות רכבת תחתית/קלה, דלק, הסקה, תאורת רחוב, אשפה, כימיקלים  ועוד.

פרויקט מנהרת תשתיות ציר הנופש:

העבודה: ניהול התכנון של מנהרת תשתיות לאורך 4 ק"מ לאורך ציר הנופש מדרום לכביש 5. מנהרה המורכבת משתי מנהרות וכוללת בתוכה תשתיות רטובות וחומ"ס. נמצאת בשלב תכנון מוקדם

 

פרוייקט מנהרת תשתית חיבורי נמל

מנהרת תשתיות רב מערכתיות-לנמל המפרץ החדש. המנהרה מורכבת מ- 3 מנהרות באורך של כשני ק"מ (סה"כ 6.5 ק"מ) וכוללת בתוכה תשתיות רטובות, יבשות וחומ"ס בהיקף ביצוע כ-450 מלש"ח.  –

המנהרה בוצעה כמעט לכל אורכה ונמצאת בשלב של הכנסת התשתיות ומערכות הבקרה. משך הזמן משלב התכנון (כולל הכנת תב"ע) ועד גמר הביצוע – כ 8 שנים, שיא בכל קנה מידה…

 

פרוייקט מנהרת תשתית תת"ל 110 – כביש 4- מנהרת תשתיות רב מערכתית, המורכבת מ- 2 מנהרות נפרדות באורך של כ 11 ק"מ (סה"כ 22 ק"מ של מנהרות), לאורך כביש 4, ממחלף מורשה ועד למחלף גנות. המנהרה תכלול תשתיות רטובות, יבשות וחומ"ס, נמצאת בשלב תכנון מוקדם.

שקופית קודמת
שקופית הבאה